07 May 2009

selesai

tesis aku dah siap

tiade ape yg lebih menggembirekan aku bile aku dapat tengok tesis aku yang dah siap dijilid... Alhamdulillah... gembire hati tidok terperi... setelah setahun berhempas pulas ( hempas ke, pulas ke?) untuk mencari semua maklumat dan berpeluh sakan gaul simen kat lab bahan... akhirnye.. ini lah hasilnye... ha3.. walaupon x seberapa... tp pada aku ini cukup bernilai...

dengan terjilidnye report aku.. maka tamatlah episod aku sebagai student kat sini... nok ikutkan aku still lagi student UTHM ni... tp kire kautim je lah.. sbb praktikel kat kampung... so x de lagi kuar masuk dewan kuliah... x dop lagi berebut bilik mandi dgn hausemate semua... hu3... tak dok lagi suare2 lecture membebel sambel suruh buat assignment yg bertimbun.. dengan due date yang hampir2 same...


barang nak bawak balik

make dengan itu... aku pom telah mengepack semua barang2 aku... nampak dalam gambar kecik je.. tp kalau tengok real.. fuyooo... bleh tahan jgk besar dan banyak.. tu ader lagi satu beg kat dalam bilik... hu3... tercabutlah lengan aku mlm ni... pagi esok sekali lagi... time sampai trg... hu3.. takpe lah, bukan sokmo pom... 4 tahun sekali...

dok sabor tunggu malam ni.. TERENGGANU TUNGGU, AKU CABAR KAU.....

No comments: