12 May 2009

nok story skit

salam semua...lame doh wasenye dok mengepost sebarang post baru...nok wak guaner.. agok2 bz gitu... ha3.. hari ni sembenornyer hari ke-3 doh aku praktikel kat sining... best weh praktikel.. semua baek2... semua wehi cakapmacam aku jgk..aku kalau org wehi cakap ni mmg aku suker sgt... bukan cakap saje... baek plk tu...nok2 sekali pasangan suami isteri K dgn kak CT... kelakor gok wase sbb mcm dato K dgn Ct nurhaliza lah pulok....tp mmg name ye gitu... aku nok wak guane..

hari ke-3 ni ader doh lah keje2 gok aku kene buat... aku kene bahagian teknikel... under en halim... kalu mung nok tahu...bukan setakat staff sini je hok giler... bos pom gile gok... tu yang aku suker... ha3.. en syed siap duk tepi tingkap sorok2 ke polis hok wak roadblock bowoh nung ( aku duk tingkat atas)... mcm budok2.. hu3... tp hok tu yang aku suker... baru enjoy...en syed kate "paih, awok masuk sini dok dang 48 jam...mesre doh"...nok wak gane en...mmg saye wehi sembang. hu3

aku harap x dok masaloh sgt lah time aku duduk sini... semoge keje dok banyok dan dok susoh... ha3..

k lah.. bye

1 comment:

nAdiEyaH said...

kate x dok kije... nok tiru report LI aq..malas aq wi ke mun... hahaha2.. blanje KFC sute gop.. baru aq wie.. haha3.. ^_^