24 May 2009

TT myviT..

ni gambor time TT kat produa kuala ibai.. (22 mei 2009)... saje lah pihok pengurusang nok kupul ramai2... ader makan2 sikit.... BBQ ayam sikit... aku dok makang pom.. nok makang guaner, sebelum turun rumoh aku rembat nasik 2 pinggang doh... dok auw nok sumbak maner lagi makanan kalu aku makang lagi.... just mkn buoh dgn kuey je skit... wak ambik syarak org kater.. hu3

bergambor beramai - ramai... aku hok pakai baju kuning siow touw... hu3... menyerloh gitu.. senang skit orang nok kenal.. aku kan giler glemer skit... hu3


oleh kerane gambor hok atas tu kecik sgt... maka dengan itouw... aku membesorkan sikit... biar nampok skit muker aku hok memang sangat hensem... even gambor jadi blur... hu3... dok aper lah... blur2 pom.. mesti orang cam jgk aku... sebab akulah makhluk paling hensem atas muker bumi ni... kalu ader abang opis aku ni... mesti yer kater aku perasan giler babi... lepas tu v perumpamaan "lembu kalu berok, ye akat ekor sendiri".... biar ah... aku nok perasan aku hensem gok... hu3... dok kire... dok kire...


baju kelab yg baru je aku dapat.... even lamer doh aku join kelab ni... siap kene ngajing di mokmung lagi... maklumlah walau dok pernoh temung muker selame ning, tp aku sokmo doh bergurau sende time dalam forum hu3...


stiker roadtax... hu2.. 159... ahli terbaru, 186.. maknenye.. sekarang ni ahli kelab ader 186 orang... ok lah tu... ramai doh tu

hadioh hok aku dapat lepas jawab soklang dengang betul.. hu3.. aku kan pandai... mesti jawab soklang dgn betul.. hu3...

sekiang saje utk kali ni... esok gi kemaman pullok,.. 3 hari 2 malam... proses jual beli rumohlah pullok... keje aku ke semua tu???... ha3.. x per... sebagai budak praktikel yg sangat baek.. aku akan buat semua keje... sebab aku nok tahu semua bende... hu3... x payah pening2 duk pikir pelan.. kite enjoy... hu3

No comments: