23 May 2009

hari tu gi tengok projek kat bukit kuang... kemaman... wak defect inspection.. just buat inspection gitu2 je.. biase lah... time keje semua buat lebih kurang... time belajor dulu bukan maen lagi... silap sikit.. kene potong markah.. padahal hakikat sebenornyer.. agok2 hampeh gitu... hu3.. tp itu yang aku suke...

ni plk wak tangki septik kalu dok silap aku... aku dok wape paham nape hok en aku terang... aku maen angguk je... banyok gok bende2 hok aku dok paham... tp aku wak lembu kenyang gitu je lah.....tp mmg banyok gok bende hok aku belajor... hu3... tp agok2 letih gitu..

next day... aku gi kemaman lagi... tp kali ni bukan bidang keje aku... ni saje.. nok menolong lah kate kan... padahal aku malas nok masuk opis... hu3...


aku dengan are_bang ziekay... dan kak siti...


ni... pasangan bahagier.. sepanjang maser dan zaman... buleh lagi nok tamboh ni... ader 3 lagi tempat kosong... saper hok berkenan... sila bagi no contact anda... hu3

No comments: