30 June 2009

pagi yang GELAP

hari ader gok rase2 tension skit... mcm mane aku dok tension... meeting pkl 9.30 pagi.... dekat2 pukul 9 baru nok suruh prepair semua bende...mmg aku naek hangin... mentang2 lah aku budok praktikel sining... sedap2 jer buli aku.... nasib baek lah staff sining baek2 belake... semua menyatekan rase simpati ke aku...

sebenornye keje tu simple je... dok ssh maner... dok banyok mane... tp hok aku bengang nyer, keje buat last minit sokmo... bukan hok ni je.. banyok doh jadi gitu... aku ni ddk bahagian teknikel... bahagian teknikel ni lah hok paling sangat amat banyok masaloh... nok buat keputusan pom lambat... sampai satu mase.. semua urusan dengan arkitek, aku kene buat... aku mane lah reti.. hu3.. sabor je lah...

tp aku harap2 ader hikmah di sebalik semua ni...

No comments: