06 July 2009

lengoh2

2 hari ni aku sgt lah sibuk... sibuk sungguh ni, bukan saje2 aku nok menyibukkan diri aku.. hu3.. entohlah, tibe2 je banyok je bende sapa ke aku.. pening gok paler sikit... stakat saloh tande, saloh cakap tu biase ah... hu3..

pasal projek gong chengal.. agok2 banyok keje.. rase macam aku buleh gaji 4 5 ribu.. padahal elaun hok dapat tu nok isi minyok krete pom x lepas, jgnkan nok enjoy, nok beli kain baju... tp dok aper lah, niat aku mari sini nok belajor... belajor ape2 bende hok berfaedoh pade aku... jarang2 kene buli tu biase lah... hu3

hanye tinggal 2 minggu je lagi aku praktikel sini... hu3... ader rase suke, ade rase dop suke... suke sebab aku buleh tido puah2... dok suke sbb dok leh bergurau sende dgn sek2 opis ni.. hu3... dop aper lah, muroh rezeki, panjang umur... kite jumpe lagi...

No comments: