23 August 2009

daily news

hari agok2 sunyi skit... sebab ramai ambik mc... maklumlah musim demam... aku pom dok wape nok sihat jugok nim... tp memandangkan aku ni sangat komited dengan kerja (padahal malas) terpakselah jugok aku mari... hu3... biaselah.. jadi kuli, mestilah ikut perintoh boss... dok leh maen2... ( sebenornyer, tiap2 hari aku maen2)...

keje pon ok lah sekarang ni.... dok lah bnyok sangat macam 2 minggu lepas.... ni pon tengoh bz untuk buat BOD meeting (BOD = board of director >> untuk yg tak tahu je lah... yang dah tahu.. sila diam... aku debok atas blakang kang)...... boring lah wak keje management ni sebenornyer... banyok bende baru aku kene belajor.... tp keje dok lah teruk mcm kat syarikat kontraktor... tp boleh lah daripada takde......


pikir...pikir...pikir..... bile aku nok sambung master ni????... nok tp malas...

No comments: