22 August 2009

my bos my hero

ni lah ex-boss aku... dier dah tak keje kat sini lagi... tp aku still panggil dier bos aku sbb mmg terbiase dengan panggilan tu... walaupun just 3 bulan je dier ni jadi bos aku, tp mmg banyok sgt hok dier tolong aku, even time dier nok brenti dulu pon, dier masih lagi tolong aku, sekarang pon, kalau nak tanyer ape2 pasal keje... aku call je bos aku ni...

rase terhutang budi yang amat sangat... time aku praktikel sini dulu pun, org yang first bersembang dengan aku ,, bos aku nilah.. hu3.. first2 kenal dulu.. muke garang giler.. berdebor wase.. duk dak..duk dak jatung aku ni... tp last2.. baek mcm member2 jgk.. hu3..

biarlah tu semua jadi kenangan... semoga boss jadi org kaye, bukok kampeni sendiri.. lepas tu ambik aku keje situ... bayor gaji mahal... hu3...

No comments: