16 September 2009

SALAM AIDILFITRI

hu3.... rase macam gembire jer hari nim.... sbb ni last day keje sebelum aku cuti rayer.... hari ni kerja separuh hari je.... lepas tu cuti seminggu, macam duk U lah pulak, cuti sampai seminggu... ha3... tu semua dop penting,, yg penting, aku nok beraye....

ikhlas aku cakap, raye tahun ni x brape excited mcm raye2 yang lepas, sbb tahun ni duk kat kampung, so aku x de rase susane nak balik kampung mcm tahun2 lepas... kalau dulu, aku lah orang pertame yang kemas barang nak balik rayer.... tiket bas timen belum puase lagi aku dah beli... ha3... kalau beli lambat, alamatnyer balik jalan kaki lah aku.... tp tahun ni, dah tak merase semua tu... hu3..

semalam pergi teman member pegi beli baju rayer, aku x beli pon baju rayer tahun ni... harap belas kasihan orang je lah... hu3.... just beli songkok jer, nak pakai time pagi rayer tu... hu3... x per, walaupun tanpe baju rayer, aku tetap akan beraye... ha3...

bersempene rayer ni,,,, aku nok mitok maaf pada semua, terutama kepada kawan2 baek aku... mat yie, hapis mat nor, bob, ude, adik2 tersayang, hapiz, alemp, jalil dan semua sekali lah,,,, nana manan, nik liyani, amanina, dan semua yang kenal aku... member2 kat s.k Tasek, smk Tun Telanai, MRSM K.Terengganu, Matrix Kedah, UTHM...... semoga bergembire raye ni.... selamat hari rayer.....

2 comments:

nurul said...

unt kite xdop ke ucapan 2,,,
nok ngaju,,,

nadiah said...

paih~..
ak pom nk mit0k maap atek deyh..
mne yg kurang2 tu mit0k maaf laa..yg lebey2 tu mit0k halal yew...
s0lamat ari raye..
doa utk mun, sem0ga berjaya dunia akhirat..
amin..=)