24 September 2009

hari nim rayer ke-6 doss... tp aku dop raser rayer doh... ha3... tp rayer tahun ni dop lah merioh sangat. tp ok lah sebab semua adik beradik balik belake... kak long sekeluarga, kak chik sekeluarga balik.... merioh rumoh aku tahun ni... nok tido pon dop brape senang sebab bising dengan suare budok2.... padahal anok sedare aku baru ader 4 orang, tp dier punyer bising macam 40 orang.... ha3...

tahun ni aku bagi duit rayer... bagi sikit2 je lah, tp best taw bagi duit rayer kat budak2... walaupun habis, tp kepuasan tu ader... hu3... aku still dapat duit rayer tahun ni... ha3.. dapat lah jgk RM30.. ha3...

tp aper pon, kemeriahan hari rayer tetap terase.... kene tunggu tahun depan lah pullok... ha3.... terime kasih pade semua member2 yang sudi datang ke teratak burukku....

No comments: