07 October 2009

fenin kefaler

aku rase sangat tension sekarang... tp aku still berusaha untuk senyum sorang2... supaye orang dop tahu yang aku sebenornye sedang amat sangat tension dengan kerje aku sekarang ni...


memang bende tu bukan bende besor, tp aku ambik serius pasal bende ni, sebab ni antara kerja aku yang paling mencabor, bukan senang nak handle projek ni... walaupun projek ni kecik, hanya dalam RM38j, tp aku rase aku macam dop boleh nok buat...

masaloh datang bertimpe-timpe, dop sempat nok selesaikan satu masaloh, masaloh laen plk yang timbul..

sekarang ni aku kene buat claim utk payment, dop siap2 lagi.. consultant sendiri dop tahu macam mane nok selesaikan masaloh ni... apetoh lagi aku, yang baru je bergiat dgn bende nim... lagi pom QS bukan bidang aku... sangat pening... bile claim x siap, payment dop boleh buat, bila x buat payment, macam2 masaloh lain akan timbul.. huargh.. aku dok sanggup nok buat ini semua..

bilelah aku nok keje dalam keadaan yang sempoi... x ade masalah...

No comments: