10 October 2009

bende gok!!!

Kalau tiap kali aku rase boring, aku mesti teringat kisoh2 lame…. Saing2 lame…. Hok dulu2… dop kirelah cerite gembire ke cerite sedih ker… sbb aku ni ala2 memori besor skit… hok lame jamang kohong pon ingat lagi… saing2 dop ingat doh ke aku.. tp aku ingat lagi ke saing2… tu lah aku… ha3..

Sesekali terpikir jgk.. bestnyer kalau dapat kembali ke mase silam… buleh review semule bende hok molek2.. buleh baiki bende2 hok buruk… tp dok soh nok angin lah, bende tu dop akan berlaku… kalau dalam cerite buleh lah… kalau kat bumi nyate ni, jgn duk harap… hanye kenangan je lah yang tinggal…

Aku nim nok sangat jupe saing2 lame… tp tu lah, masing2 duduk jauh, lost contact, kalau ader pom, masing2 sibuk dengan urusan masing… aku pom gitu jgk… kalau orang dok sibuk, aku pulok hok sibuk… susohnye lah nok jumpe saing2… padahal kalau time sekoloh dulu, tengok muke masing2 pom bosang, mane dok bosang, hari2 duduk ngadap muke same… duduk asrama lagi lah, pagi petang siang malam, muke yang same je lah buleh tengok… tp tu time tu, lening, bile tak dop, teringat lah pulok… ha3…. Ni lah hidup… dop pernoh ikut ape yang kite nop…


tapi hari ni, aku gembire skit, sbb keje yang amat memeningkan aku tu telah nampok sedikit penyelesaian... tp dop tahu ah mcm mane cerite selanjutnya... anyway... terime kasih banyak2 kat EN SYED sbb sudi memeningkan kepale utk aku.... EN SYED, l sayang U lebih lah.... ha3...

No comments: