03 October 2009

jejok kasiham


tadi aku call abg ameir... kebetulan dier free,, bleh lah sembang2 kejap...aku tanyer lah aper2 hok patut,, maklumlah mmg lamer sangat dos dop cakap... dier kater dier kawin doss.. tahun 2007... ader anok sorang doss... abg ameir kawin dgn orang Felda Jerangau...

aku kate, dok ajok starang baroh... dier kate, dok teringat, maklumlah lame sangat doh lost contact... adik dier yang ader ala ala gosip lior dgn aku dulu pom kawin jugok dos... aku saje je tanyer.. padahal aku dop pernoh tengok dan kenal pon adik dier tu... ha3...

banyok jugok lah sembang2 kosong... cerite ape2 yang berlaku sepanjang dop jumpe nim... macam2 hal hok berlaku... yang paling penting cerite pasal "BUOH"... ha3... buoh nape??... nanti aku cerite.. bile?.. dop tahu lagi... ha3..

nanti ader maser, aku nok ajok abg ameir kuor minum air.. tp dier yang kene belanje.. ha3.. suci sungguh niat hati aku.. ha3.. tp sebenornyer, muke dier pom aku dah lupe... yg aku ingat, dier hitam, rambut mcm mawi,... kalau jumpe tepi jln pon aku rase aku x cam muke dier.. hu3

harap2 niat aku ni kesampaian sbb ader satu kes dulu, aku teringin sgt nok jumpe kawan aku sorang lagi nim.. tp last2, aku dapat berita dier dah meninggal, kemalangan... sedey aku...

No comments: