02 December 2009

kay EM sim

hari nim gi makan kat KFC.... makan free... pakai duit kampeni... ha3... boss nok celebrate skit sbb kampeni berjaye achieve target tahun 2009... walaupon dop seberape...ha3.. aku bukan reti sgt pasal target2 nim... aku pon bkn lame duduk sini... bulan depan dah nak chow dari sini.... tamat tempoh... ha3.. dah dekat expired date doss aku nim... hu3


sebelum makan (pinggan aku je lah).. aku makan sikit


masing2 makan dengan rakus... tanpe mempedulikan perkare yg berlaku di sekeliling... hanye aku yg makan dengan sopan... sbb tu gambor aku x dop... aku kan pemalu... makan pun penuh dengan rase hormat dan adat istiadat... hu3.... Yg baju biru tu makan banyok... ha3...


tengok2... aku makan sikit je.... lidi 2 batang je... tu sampoh2 tu bukan aku punyer.... aku dok leh makan banyok2 nim.... takut gemuk... ha3... padahal.............................. (malas nok cerite)... hui3

No comments: