05 December 2009

MONSOON cup

hari jumaat hari tu, aku gi jalan2 kat dataran shah bandor.... maklumlah kan ader monsoon cup yang ala2 melatop gitu..... world class lah kate kan.... time aku pegi tu malam... mane lah ader kapal layor time tu.... lagi pom aku bukan nok tengok sangat orang puteh lumbe kapal layor tu... dop best pom... hu3...

jalan...punye jalan.... lepas tu dengorlah announcement lah TM buat mini concert.... aku ni kalau bab bab nyanyi... mmg aku suke... 1st tu entoh pompuan mane entoh nyanyi.... yang 2nd pon same.... lepas tu aku blah je lah.... pusing2....

dop lame lepas tu... aku dengor suare yang mcm pernah ku dengar name itu.... aku pon pegi balik dkt pentas tu.... rupe2 nyer Qhaud AF7 yang perform... patutlah mcm familiar je.... lepas tu Aishah plk... kire2 mcm ok lah sbb aku ni suker tengok AF... ha3..

bile dah habis perform tu... aku tengok 2 org tu duk relaxs je dkt urusetia... x mcm selalu... biasenye nak tengok dekat pon susah.... lepas tu aku dengan muke tak malunyer... pegi kat bodyguard dier tu... aku pun cakap "Bro,, boleh ambik gambor dop".... dier pon cakap "Ok.. ambik lah..." aku pom membalas..."Tolong snapkan Boleh?... hu3"..... "Ok".....

time tu lah plk... message nak masuk... alahai... hang pulok hanset muroh aku tu... malu lah pulok wase... ha3.... tp x pe... lps bace message tu.. ok je... ha3... tp aku rase tebal lah jugok muke sbb aku rase mcm byk je mater yang memerhati... ha3... org trg mmg mcm tu... kalau kat tempat laen, stakat ambik gambar dengan artis tu... selambe je...


aku dengan Aishah... punyer lah kecik minah ni...
aku dengan Qhaud... aku jauh lebih hensem daripade mamat ni... ha3

lepas sanp gambor nim... aku terus blah...

No comments: