14 December 2009

keluhan Isi PERUT

bile hati dok suke ke org tu... semua bende hok org tu buat kite rase saloh... tp pade aku, kadang2 orang hok kite dok suker tu kadang-kadang boleh digune pakai jgk... ha3.. like my Bo**... sumpah aku dop suker care dier... kadang2 boleh mendatangkan rase maroh yang amat... aku sedorlah aku saper, tp kalau bende tu saloh dan mmg dok bleh diterime pakai, dok saloh rasenye kalau aku sedikit meninggikan suare sehingge pengurus kewangan aku boleh tergelak sbb dengor aku cakap mcm tu dekat Bo** besor kat sini....

Mmg aku akui yang Bo** besor tu baek, ssh nok maroh, tp dok kan sebab alasan tu aku kene ikut segale bende yang boleh menimbulkan rase tidok senang dalam diri aku.... huh.... dop tahu lah mcm maner.... pekakkan telinger, butekan mate sudaa (perumpamaan je ni, bkn mintak betul2 ni...)

No comments: