13 January 2010

cerite petang kelmaring...

balik keje... aku pg rumoh pok dulu... lepak2... sembang2... dengan saing2... dekat2 pukul 7 baru balik rumoh...

sampai dekat jambatan... aku nampok krete member aku...member aku ke??... member abang aku sebenornyer.... tp aku berkawan gop lah dgn dier... ha3... TA* 7**2... aku pom msg lah... "Mari mane bro?".... lepas tu dier call aku... "ader mane tu"....."aku: ade dekat traffic light depan ni, guane?"..... "Dier: tayar krete bocor ni..."..... "aku: Tunggu ah"

aku pon gi lah... aku bukan pandai pasal krete nim... so kene tunggu member dier sorang lagi.. lame jgk nok ke sampai... sembang2 kosong.... bile member dier sampai.... so tukor lah tayar tu... aku tengok jer... dekat pukul 8 baru siap.... ha3..

untuk pengetahuan, aku just tengok sahaje... bukan aku reti.. ha3...

No comments: