13 January 2010

SPEK baru

kelmarin aku pegi buat spek mate... maklumlah mate koho rabung lening... ha3... lame doss nok buat sebenornyer... tp nok wak guane, ni baru berkesempatan.... hu3.... niat sebenornye... nok tukor cermin je.. pegi kedai, org tu kate, bingkai rosok doh ni... kene panas, sebab tu cermin napom macam nok cabut doss nim...

pikir kejap... humppphh..... buat baru je lah... aku pom memilih lah.... cari yang murah2 skit... last2 aku ambik hok nim.... RM300 lebih... tu je hok aku mampu.... aku suker hok jename timberland tu...... tp mahal sangat... RM880... bingkai sahaje... dop masuk cermin lagi.... cermin tu pon aku ambik hok muroh skali... ha3... x dop modal boss....

ni paper bag dier

ni kotok dier...


ni spek dengan kotok spek.... hu3..

ni je lah hok termampu.....

No comments: