13 January 2010

hati BERKENAN

ni motor member aku.... (pembukaan ayat yg kurang baek.... cikgu aku kate lah)..... ni motor jalan2... motor 125-z dier untuk lumbe... ha3... name pon pomen sendiri... ha3...

aku bukan nok kabo pasal tuan dier, tp pasal motor dier... tengok mcm standard... mcm baru keluor kedai... tp kalau bawak... perh... enjin dok mcm enjin 100 doss... rase mcm enjin 125 yg 4 stroke tu.... dop tahu lah dier buat mcm mane..... aduhai...

tengok2... side mirror 2 batang... siap stiker left dgn right tu ader lagi... ha3..


rim depan... 125-z satu set (rim+disc brake).... dlm gambor nampok mcm huduh skit...

brake belakang... amat complicated... nampok mcm ringkas... tp bile tengok sendiri... pening kepale aku tengok... dlm gambor x nampok sbb terlindung.... mungkin org lain dop suker... tp aku suker... nampok kemas... hebat jer...

dop ingat nok kabo... harge rim motor ni... lebih mahal daripada harge motor tu... ha3...

No comments: