29 January 2010

MakangsutRA

hari khamis (28/01/2010)... aku gi jalan2 kat opis... saje lah.. nok bersalam salaman, bermaaf...maafan... mcm raye lah pulok.... lepas duk lepak2... sembang2... boss pom ajok gi makan... pilih je mane nok pegi... pakai duit opis.... so pegilah ke noodles station...


nok order pon x reti... maklumlah aku ni darak sikit... last2 maen tengok gambor lepas tu tengok nombor... sampai2... ambik kau... dop berape sedap.. tp ok lah..
habis makan.. balik opis semule... maen2 skit... maklumlah dah biase duk situ... buat mcm rumah sendiri je lah... ha3...

ni meje aku... sedia menunggu pengganti... ha3... dulu meje ni dalam bilik... oleh sebab aku dop suke ddk dalam bilik.. aku pon angkutlah keluar... duduk kat luor sekali dengan geng2 laen... baru best skit mengumpat... ha3.

ni boss kesayangan ni... paling banyok membantu... even dier pengurus kewangan dan pentadbiran dan bukannye org teknikel... tp dier ni lah yang banyok tolong aku... Tn. Syed... Tq byk2... jasemu di kenang...

best girlfriend... ha3.... boleh menimbulkan kontroversi ni... ha3... ni kak zetti... geng2 mengumpat aku... sorang lagi kak nora dop mari... cuit bersalin 2 bulan..

apepun... kenangan dengan KOPERAT akan aku jadikan memori... best jgk... nanti kalau cuti mesti aku pegi... ha3... gi jalan2 je lah.. ha3..

1 comment:

naim750 said...

baguih baguioh...
apa pun tempat baru takdok doh lagu ni... har har...