24 January 2010

TERIME kasih

hari ni last day aku keje sinim... rase suke ader, dok wape suke pom ader... brape bulan doh ek aku keje sinim.... praktikel bulan 5 kalau dop silap... lepas tu sambung terus sampai hujung bulan 1, dlam 8 ke 9 bulan gop keje sining....

kalau bab bersosial, keje sini mmg best... kalau bab buat keje.... aku dop berape suker, sbb dop bleh pegi dgn boss aku tu.... kan cerite doss hari tu boss aku mcm maner... malas nok ulang...

tp nok kabo nyer (ayat boss aku nim).... aku rase berterime kasih pade semua warge kerja Konsortium Perumahan Rakyat Terengganu Sdn Bhd (KOPERAT).... sbb beri peluang ke aku utk buat keje.... even keje opis boy pom aku kene buat jugop.... hu3... tp ok lah, bleh belajor gune mesin potostet, mesin binding, handle majlis dengan MB terengganu, majlis solat hajat, majlis jamuan hari rayer.... hu3... best touw......

entohlah.... dop tahu nok cerite nape...

pasal keje baru.... 1hb feb 2010... masuk keje dekat Lavenda Building System Sdn Bhd dekat USJ1.... keje sebagai DESIGN ENGINEER... aduyai rumah x ader lagi... so kene lah tumpang rmh kakok aku kat KL.... jaus tu... tp nok wak guane... sementare nim, terpakselah....

aku sendiri dop tahu berape lame aku boleh bertahan... duduk tempat org... sbb aku tahu aku ni saper... ha3... tp aku harap aku bleh bertahan lamer... dop lah lame sgt... hajatnye nok keje luor terengganu dalam tempoh 5-10 tahun.... lepas tu nok balik kg semule... ha3... tinggi cite2 touw... ntoh2... dok dang 2-3 minggu, lari balik.... ha3...

neway... gud lak utk aku..,,, hu3

Hj. Ja'afar(GM) - Tn. Syed(PPK) - En. Halim(PPO) - En. Hatta(QS) - Huda(EP) - Siti (EP) - Zetti(PEP) - Naeim(PEP) - Nora(PEA) - Zikir(PAR)

No comments: