29 June 2010

BKT PAYONG - BATU PAHAT

sampai sudah di batu pahat... hu3... bertolak dalam pkl 8 pagi td... dan sampai sini tepat jam 3 petang.... 7 jam.... rase mcm cepat je... padahal aku drive slow je... mungkin sbb jalan clear kot.... drive sendirian dan hanye bertemankan radio sahaje... hu3... bimbang jgk takut ader ape2 terjadi tengoh jalan.... tp Alhamdulillah, semua ok dan aku selamat sampai... sedeh wase tinggal kampung halaman... maklumlah, setahun doh aku ddk kampung, dop pergi mane2... paling lame pon time pegi KL, tu pun just 2 mggu je....

esok aku akan daftar kat UTHM ni... aku sambung belajor lagi... Master in Technical Education ( Civil Engineering).... sampai bile aku nok belajor, aku sendiri pom x tahu.... hu3... oleh sebab aku akan kembali belajor dan tinggal kat batu pahat, johor ni.... so terpakselah aku lupekan aktiviti yg selalu aku buat time kat kampung dulu... hu3...

semoge aku akan berjaye......

No comments: