29 July 2010

Ronggeng Rokiah part 11

setelah beberape minggu menunggu abang2 hensem untuk datang ke rumah sewe aku ni... akhirnya mereka sampai juge semalam... datang memasang internet kat rmh ku... senang lah sikit nok berinternet.. dop payoh nok menumpang rumah alemp,jie,jalil,ajul,syapiq... kesian ke budok2 ni.. aku dop perabis bil letrik mereka dgn memasang laptop buruk ku selame mungkin.. hu3... terime kasih lah semua ye.. tp ini bukan bermakna aku tak akan berinternet di situ lagi.. aku pasti datang.. ha3

esok aku nok balik terengganu... suke ader, malas pon ader... suke sbb aku nok makan durian.. malas sebab balik time hari minggu, mase sgt terhad.. sampai pagi sabtu, ahad malam dah balik sini semule.. hu3... kalau bukan kerane ade urusan yang AMAT PENTING... maybe aku tunggu sampai raye baru balik.. tp demi mase depan.. kene balik jgk.. uruskan semua urusan yang patut...

seriously aku mmg nok makan durian sgt2... sbb itu buoh kegemaran aku.. dan ia nye bermusim.. kalau dop sempat tahun ni.. aku terpakse menunggu musim tahun depan plk.. sgt lambat...

sekian... --->> assignment dop siap lagi...

No comments: