26 July 2010

hari aku mencatat rekod baru kot... aku hanye tido 1 jam... pkl 5.00 pagi, sampai pkl 6.00 pagi.. wah hebat betul aku... aku pon pelik.. kenape ssh sgt aku nop tido.. padahal aku duk golek2 atas tilam dari pukul 12.00 mlm... golek.. golek... golek... last2 sampai pkl 4.48 pagi... lepas tu aku sendiri x sure pukul brape aku exactly tido... tp yg pasti pkl 6.00 pagi.. aku dah bangun... hu3.. x paham lah aku..

pukul 8.30 pagi, aku gi kelas... mate pedih... pkl 2.00 ptg, kelas lagi.. dan aku dok tdo until now.. hebat jgk aku... bleh bertahan selame ini tanpe bantuan pil kude... ha3... padahal aku bukan peroh kene pil kude tu pon... ha3...

assignment sudah semakn bertambah... ha3.. semua subjek kene bace journal.. alahai.. aku dop suke membace... oh tidak.. sangat malas untuk membace walaupun 1 perenggan ayat... tp sebenornyer aku sedang membace buku tentang sejaroh malaysia... aku mmg minat pasal sejaroh sebenornye... hu3... tp aku ni malas nok membace... hu3...

sekian...

No comments: