18 July 2010

Ronggeng Rokiah part 7

hari ni pegi tengok wayang.. even aku dop mempunyai banyok duit.. hu3.. bosan punye pasal.. aku pegi jgk.. hu3. mcm mane lah nok kawal kadar perbelanjaan aku ni..kene buat budget 2010 lah kalu mcm ni..

gi tengok cerite MANTRA (Aku mcm biase, support filem melayu)... nok tengok jgk aksi berani org melayu kite yang makin kurang kecerdikkan nyer tu, nok bogel dlm filem konon... punye lah bangang.. perut buncit.. badan tak ader shape lansung... mmg buat malu je lah.. kalau aku badan mcm tu... mmg rase malu gile nok tayang kat org.. laen lah kalau tubuh ketul2... baru lah bleh menayang body...


biase lah org kite, nok cari kontroversi.. ha3.. lepas ni ramailah yang bogel... lps tu bogel2 terang2 dan mungkin akan ader aksi 18sx plk satu hari nanti... bagus2 itu lah org kite... semakin jauh hanyut dgn dunia yang makin tuer....

5 comments:

rammyd said...

adehh... cite inception daku tak paham =_=''

Che Armster said...

hmmm.. apart from adegan2 berahi tu.. ok ke tak cite mantra ni?

aku bosan tatau nak tgk citer ape

nairaariaa said...

hm..memang truk yg bogel tu n time pompuan tu berkembang..tak pelu tu sume...

Faizal Fredley said...

mesti org ganu ni????

Camellia said...

kadang2 cite melayu nie kalau rate seram2..mesti ada yang cm tue kan~ :)