20 July 2010

Ronggeng Rokiah part 8

rase nook balik weh... aduhai.. besor2 pom nok balik kg lagi... nok ddk bwh celoh tiok mok lagi... ha3... dop lah sapa ddk celoh tiok mok... tp gitu lah, mmg dari dulu sampai lah sekarang ni... aku mmg dop bleh berenggang dgn rumoh aku.. mmg tiap kali pegi jauh, mesti aku teringat nok balik..

aku mmg nok balik ... tp kene tunggu raye ni baru bleh balik... hu3.. dop sabor rasenye nok balik.. drive sorang2 dari batu pahat ke bukit payong...

boring duk sini... semua x dop, harapkan internet je lah.. tu pon kadang2 sampai dop tahu nok buke laman web ape.. sbb sepanjang hari duk mengadap laptop... mate pon jadi letih... nok bersembang tu bleh je, tp topik mcm dok berape best.. maklumlah, member2 serumah semua org bandor... aku ni org kampung, budaye kami berbeze... aku dgn kekampungan aku.. mereke dgn kebandaran mereke... tp bolehlah skit2... kate org kalau duk rmai2.. jgn jadi kere sumbang... ke guane org kite...???

buat mase sekarang ni, tiade ape yang menarik sgt... hari2 pegi kelas, balik kelas, tido, bgun, makan.. ++ bende2 yg patut... x ade yg interesting sgt... biase2 je...

k lah... sekian.. TQ

2 comments:

d_tieah said...

Hehe..
X tau nk bkk web ape ek..
Blog walking je la..
Fb sdh m'bosankan..
Tu pd sy..
Skrg sy dh beralih kpd blog..

sweetsal said...

ye betui tu, buka blog sendiri..jln2 blogwalking jer..dapat bace2 info blog lain, tambah pengetahuan..hehe