18 August 2010

mat paeiz was spoken again and again

aku makin tertekan sekarang ni... byk sangat org memperkatakan tentang aku.. kenape aku mcm tu.. kenape aku mcm ni... ape yang aku buat makin disalah ertikan... aku cume insan biase yang punye jiwe dan perasaan..

kerapkali aku terase mcm aku melakukan sesuatu yang salah... padahal pada aku, tiade dose seandainya aku baik dgn seseorang... walaupun sentiase berkepit ke sane ke mari... aku anggap dier sebagai sahabat baek aku... adekah salah untuk aku berbuat baek pada orang yang aku rase boleh membantu aku dalam susah senang aku...

keadaan sekeliling mmg membuatkan aku semakin rase bersalah... walaupun aku tahu.. tiada apa yang salah... mungkin kerana aku ini seorang yg sensetif dan mudah terase dgn orang laen.. atau mungkin hanya aku yg merasekan begitu..

"aku adalah seorang aku dan akan tetap menjadi aku"

manusia tidak akan pernah mengerti dan ingin mengerti orang laen... yg tahu hanye lah mempertikaikan aper yang orang lain buat... sedangkan kadang kala mereka sendiri yang sedang menghala ke lembah hina...

1 comment:

Anonymous said...

hmmm,biaula org nak kate ape pun,,janji ko tahu sape diri ko..peduli ape org len nak mengate..ko jgk yg dapat pahale kan..tai papepun,u noe urself better than anyone else..keep it up..ajja..hahha