17 August 2010

Ronggeng Rokiah part 19

hari ni sangat malas utk pegi bazar ramadan... hari2 aku pegi.. sangat lah bosan.. dop tahu ape nok dibeli... pusing2.. last2 bende same jgk yang aku beli.. aduyai.. nok buat mcm mane.. hidup seorang bujang di perantauan... kalau duit byk x ape plk.. ni duit pon harap kan pa dgn ma kat kampung... kadang2 sedih jgk.. umur dah masuk 24 tahun.. org laen dah beranak pinak.. tp aku, masih lagi mengharapkan jasa pa dgn ma... bile lah aku boleh bagi duit... dulu time keje ade lah jgk bagi.. tp buat byr kerete je lah.. sekarang... sorry to say lah... beri nye idak... ambik je lebih...

malam ni nok kene buat assignment lagi.. oh ir**n... hadirmu menyusohkan hidupku... kenape lah bagi assignment yg ala2 menyusahkan touw.. bukan aku dop berterime kasih atas ilmu yg diberi... tp biarlah berpade - pade... kesian ke aku ni... dop habis dgn audio.. ader lagi untuk gambor plk... wah... lepas tu kene present lagi... yuhuuuu.. aku lah insan paling bz buat mase sekarang ni... lepas tu kene present lagi... aku sgt suke :0....

neway.. harap2 aku berjaye mengharungi nye dengan aman dan harmoni... wish me best of luck

No comments: