15 August 2010

Ronggeng Rokiah part 18

dengan kelopak mate yang ala-ala tergantung 10 kilo beras faiza herbaponi taj mahal, dengan rase malas yang tahap mydinmall HYPERmarket... aku gagahkan jua tubuh gemuk ku ini untuk bangun dari toto mahal itu..>>haruskah aku statekan yg toto aku itu mahal??....hu3>>>.. mate pun still x berape terbuka, capai towel masam ku, perlahan - lahan seluar tidurku dilurutkan ke bawah >>wah!!! mcm best je...hu3<<

dengan gaya semacho rosyam nor, dan setampan fahrin ahmad, aku melangkah keluar dari bilik kebal ku... masuk ke bilik kecik... air hari ini ku rasekan sejuk yang amat... haruskan aku tidak mandi?.. mane mungkin insan cemerlang seperti aku tidak mandi pagi... wajib mandi pagi even itu bukanlah mandi wajib a.k.a mandi hadas daa... bengap betul.. tu pon dop tahu...

selesai mandi.. mengigil tubuh ini ketika berjalan masuk kembali ke bilik kebal ku ini... di capai baju berjenama dockers ku... dan kelihatan hanset nokia murahku menyala... ku pandang pada skrinnya.. 2 messages... dalam hati berbisik... siapekah gerangan insan yang men-sms-kan aku pagi2 ni...

open inbox.... bla..bla..bla...."kelas start pukul 11"

wah!!.. gua dah panas ni beb.. aduhai.. dah nak pakai baju dah ni, baru sampai msg.. kenape lah x dihantar awal2.. patutlah aku rase mls gile nok bangun td... argh.... tp ape2 pun.. terime kasih pada yang inform tu ye.. sekurang kurangnya aku tahu.. dop lah sampai aku menunggu depan pintu kelas tu kan... thank you...

1 comment:

pal7 said...

jgn lupa msg aku kalo xdop classs..hehehe