27 September 2010

20 Sept - 26 Sept 2010

lame dop update blog... sibuk lah konon tu.... ha3.. padahal aku malas nok update... x dop bahan2 baru...

ape bende aku buat mggu ni ek??... x dop rasenye,, hari tu pegi JB... pegi open house rumah UDE (abangnye sazali)... dekat taman johor.... lepas tu lepak2 dengan kawan lame... Mat Yo... lame gile dop jupe... habis SPM terus dop jumpe... tp Alhamdulillah, selepas 6 - 7 tahun x jupe,.. kami still kawan mcm dulu jgk...

lepas tu tengok wayang... kat Square One, Batu Pahat... Joe ajop... tengok cerite Magika.. aku ikut je.. tp bleh tahan lah cerite tu.. best jgp... tp yang tidak best aderlah, hall tu adelah sgt sejuk... ni 1st time aku rase sejuk mcm tu...

Jumaat plk, Sazali ajok gi ayer hitam... beli barang tu bini dier... pass tu malas nok balik rmh, terus gi sungai lurus... makan kerang... mengidam.. lame dop makan kerang... best touw kerang situ...

lepas tu adik-adik ajok maen bowling... mcm biase, BP Mall menjadi saksi... ha3... maen kejap je.. hbs maen terus balik.. sbb ade keje nok di buat...

Kadar perbelanjaan aku meningkat dengan drastik... mampus aku lepas ni... tp sem ni je lah... sem depan.. no more enjoy...

No comments: