03 October 2010

risau..kacau...

hari makin berlalu.... makin lame bersahabat... makin banyak aku susahkan orang... mmg aku segan gile.. tp demi nok hilangkan rase boring aku terperap dlm bilik sorang2... aku tebalkan muke.. aku bukan tak tahu malu.... tp nak buat mcm mane.... tp jgn risaulah kawan... aku akan kembali ke asalku.... >> seperti dulu.... tidak mahu menyusahkan orang laen...

sape2 pon, kalau tanye "aku ni menyusohkan ke?".... jawapannyer mesti "hish, mane ade... aku ok je".... mungkin sekadar menjage hati... dop kan kite dop perasankan, serbe saloh aku dibuatnye... melayan hasrat hati sendiri tetapi terpakse membebankan orang disekeliling.... kadang2 aku cube nok buatkan orang rase senang dengan aku... aku buat itu, aku buat ini... tp orang suke ke dop, aku dop tahu....

susoh betul kalau hidup sentiasa bergantung pade orang laen.... dop mampu berdiri dengan kaki sendiri... semua nok suruh orang teman.... takut sgt jatuh... takut sgt dikeji... takut sgt dicaci... entah bila diri ini akan menjadi kuat... teguh... gagah... berdiri...

"ampunkan aku... seandainya aku membuatkan kamu terase terbeban"


2 comments:

pal7 said...

jgn riso...jom g ngeteh jom..huhu

nadiah said...

JOM2...ngeteh2..
roti canai se..!! hehe2..=)