18 April 2011

wekkkk

rasenye sudah 2 minggu aku tidok tidur malam... aduhai... bukan tak mboh tido... tapi mmg dok buleh nok tido.... kadang2 aku guling2 sampai 2-3 jam.. tapi still dop tido.... malam ni pom same jgk... aku baring tadi dalam pukul 3.30 pagi... tapi sampai sekarang dok tido2.... last2 bangun... buke laptop... taip blog...

padahal bukan ade cerite sangat yg hendok dicerite.... nok cerite pasal kehidupan.... hurm... ginilah.. dok tido malam.. tapi keje still dop buat... membuat bende yang tak dop faedoh je.... dari bangun tido.... sampailah tido balik... tido tetap tido... tapi songsanglah sikit.... orang tido malam.. tapi aku tido siang...
Justify Full
minggu ni munggu study week doss... mggu depan start final exam.... study???.... of coz lah dop lagi.. banyok kot yg hendok dibace... tapi macam ni lah.... sekadar risau tanpe berbuat ape-ape... cume yang penting... sekarang ni.. emosi tu dop berape molek skit.... maklumlah... bile keje banyok.. tidor dok menentu... dengan rase nok balik kampung yang membuok-buok ning... membuatkan aku cepat naek angin.... hu3.... tapi masih cube untuk tersenyum... bukan nok berlakon ke ape... sekadar nok buatkan hati rase senang skit... walaupon dop senang mane....

projek master.... masih macam tu jugop... tak dop banyok progress... just sikit2 gitu je.... aku kene present proposal aku ni 9 mei 2011... dan panel aku adelah pengarah kualiti di UTHM... memandangkan aku buat pasal kualiti MS ISO 9001:2008, maka aku dengan ini sudoh tahu yang aku akan menerima kritikan dan kutukan yang kaw...kaw dari beliau.... sbb dulu beliau pernah mengajar aku... so aku tahulah mulut beliau macam mane.... hu3... tp aku dop kisoh... katelah ape2 pom... janji aku lepas... hu2... aku kan ning...

hurm... ape lagi aku nok buat ni ek.... internet explorer je lah.... hu3...

selamat pagi dunia...

No comments: