07 June 2011

fine.. tq

hari ke-3 berpraktikel di Politeknik Sultan Mizan Zainal Abidin (PSMZA) Dungun, Terengganu... so far so good sbb aku belum start mengajor lagi... minggu depan baru masuk kelas pertame aku... macam mane ek... rase tidok confident sbb aku bukan pandai sgt mengajor orang ning... aku sendiri pon dok terajor ni kan pulok nok ajor orang.... hu3...

actually semester baru belum start lagi... ni just semester pendek untuk student2 yg repeat paper.. utk sem pendek ni aku dapat subjek hidraulik... nasib baik aku ade lah sikit2 pengetahuan pasal subjek tu... lagipon time degree dulu.. aku adelah jugok minat kat subjek ni... nasib baik dok buleh subjek kontrak dan taksiran tu.... kalau dop... mapuh kerah aku... hu3...

sem depan maybe kene mengajor subjek highway... under mentor aku En. Mohyiddin... dop tahu lah mcm mane... sbb aku pon mmg tidok pernoh skor untuk subjek tu dulu.... hu3... tp InsyaALLAH buleh kot...

ape bende lagi nok cerite ek.... tak dop nape kot... sbb aku pon mmg dok mengajor lagi... so tak dop lah ape yg nok di cerite utk setakat ning.... hu3... nnt update lagi (kalau rajin lah)....

No comments: