01 January 2012

Nukilan buat yang tiada

tahun ni syed faris haikal masuk 5 tahun doh nex... dier makin besor... degil macam dulu lagi... mg tahu dop, ye sokmo mitok basikal fixie aku tu... kalau dier nok, aku beri je, tp ye mane buleh bawok lagi, basikal tu kan besor... hari tu mase balik kampung, aku bawok dier naik fixie... suke sgt.. buleh ddk atas palang depan tu.... kalu mung ade, mesti mg maroh.. sbb mesti mg takut dier jatuh... mg kan sayang sgt ke dier.. luke skit pon x buleh... padahal luke merate-rate, dahi tu bijut sokmo, terantuk...

dier mitok motor rempit tu, aku pon v doh ke dier.... berlari ye gi kabo ke ma " tokma..tokma.. de v doh motor rempit tu ke adik, kekgi adik besor, adik nok ambik ah"... ma senyum je layan telatoh anok mg... makin besor dier sekarang ning...





macam yang mg hajatkan dulu, abg syed hantor paris gi sekoloh tahun ning... sekoloh tadika yayasan islam... mcm hok mg nok tu... cume bezanya, abg syed hantor kt kuale berang... bukannye kat bukit payong... dok lame lagi aku habis belajor, kalau mg ade lagi.. mesti aku jd tukang gi antor dan ambik dier sekoloh.. buleh balas jase mg gi antor, gi ambik aku time sekoloh dulu.. tp nok buat mcm mane, umur mg x panjang...


aku ingat lagi dulu... mg belikan paris beg upin ipin.. warne hijau... dier galas.. mase tu dier kecik lagi... pakai seluor jeans.. dengan t-shirt koler... comel sgt.. mungkin tak dop rezeki faris nok tunjuk kat mummy dier, dier pegi sekoloh...

enex.. aku rindu sangat ke mung.... rindu sgt nok dengor cerite mung... mcm dulu.. lening, aku je cerite ke mg, walaupon aku tahu, mung dop bleh dengor... tp sedikit sebanyok dapat ubatkan rindu aku ke mung.... hanye doa dapat aku panjatkan, moga mung tenang di samping pencipta... Al-Fatihah...

1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
http://asianbet77.com/