27 February 2008

maner AKU??????

rempit ker? aku bukan mat rempit… member2 aku…. ye kot…. aku sekadar berlumber lumber untuk suker2 jer…. tak dop niat langsung nok jadi mat rempit….. bukan lumbe jugok….. just bawak motor laju2 sebab tak nak kasi orang pintas…. tu jer…. tapi memang best sebenornyer kawan dengan mat2 rempit ni…. tengok gelagat budok2 ni…. tapi jangan lah duk ikut samer buat bende2 dok senonoh tu….. just tengok jer…. time lumber haram…. macam pesta keramaian…. penuh dengan budak2 rempit….. ader tu yang dok masuk group pun…. tapi mari tengok jgk sebab bende ni best….. polis datang kiter cabut lah wei….. tunggu buat aper….. kalau terlepas akan jadi kenangan manis ah…. kalau kene cekup……… sendiri mahu ingat lah kawan…. he…. habis kene kejor…. brenti kedai kopi…. layan air dulu secawan…. sembang2 pasal kejadian yang baru je berlaku tadi…. sambil gelok2… ketawe2…. hish bodohkan kegiatan aku n the geng……… tapi tu dulu… sekarang dok buat doh bende2 gitu….. maybe umur aku yang makin tue ni buatkan aku jadi gini…. lening aku lebih matang…. dulu dok matang lagi…. tu menatang namer nyer………….. lening nok join pun malu doh sebab raser tuer doh…….. malu dengan budok2 tapi jarang2 sekali berlumber jugok…. just nok lepaskan gian….. he2…. tapikan baiklah jadi mat rempit daripada jadi drag addict tu……. langsung tak dop maser depan….. kalau jadi mat rempit maner tahu satu hari nanti jadi pelumbe motor GP…. he3….

No comments: