18 April 2009

qhaud kene reject


KUALA LUMPUR, 18 APRIL 2009: Nasib nyata tidak berpihak kepada Qhaud atau Mohd Qhauhd Abdul Rashid apabila dia menjadi pelajar terbaru yang tersingkir dalam konsert minggu ke-6 program realiti Akademi Fantasia 7 (AF7), di Dewan Sri Putra, Bukit Jalil, sebentar tadi.


Membawakan lagu Seruan bersama kumpulan Lethanded, penyingkiran Qhaud telah diumumkan hos AC Mizal selepas pelajar yang berasal dari Selangor itu menerima jumlah undian terendah menerusi Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) daripada penonton.


Persembahan Qhaud pada malam ini bagaimanapun telah mendapat pujian daripada pengkritik tetapi nyata sudah terlambat untuk meraih undian penonton. Tidak keterlaluan dikatakan ia adalah persembahan terbaiknya setakat ini.

akhirnye qhaud tersingkir dari akademi fantasia musim ke-7.... nok wak guane mmg tak dop rezeki... nyanyi sedak stare mane pom, kalu bukan rezeki kite, tetap kite dok akan menang... kan qhaud kan?

qhaud: betul2... saye setuju (dlm nada sedey)

minggu ni qhaud bawak lagu lefthanded... best jgk... dapat pujian dari pengkritik... tp kene rejek gok...

2 dari 3 student pilihan aku dah tersingkir (zizi dan qhaud)... tinggal sorang je lagi (aisyah)... tp hok nim pom awe awe nok kene rejek gok nim... undi sikit sokmo... aduyai

No comments: