20 April 2009

sorang lagi

hari ning isnin (20 april 2009) aku kehilangan sorang lagi member... rapat dok lah rapat sangat sbb aku jarang2 balik kg.. tp selalu jgk lepak depang kedai zemah petang2... sambil buang maser... lagi pom dier ni masih budok lagi... baru hbs SPM tahun lepas kalau dok silap lah... name dier "kecik", name sebenor x tahu lah pulok, biaser ah ddk kg, maen panggil ikut sedap mulut je.... dier pakai 125-z warne hitam (TAT7539 kalau dok silap)....

*kembali pada tajuk asal

"kecik meninggal petang td... excident.. elok van lepas tu tebabas langgor tiang api... meninggal di tempat kejadian" >> info yg aku dapat dari member2 kampung aku..

Innalillah... nok wak guane.. dang sapa maser.. dok kire tuer ke mude... kalau Allah nok panggil balik padeNye... dok leh elok doh....

kecik ni baru je lagi menjinakkan diri dgn budok2 kg aku... dok sampai 6 bulan kalau dok silap... kate orang, budok2 baru nok blajo maen motor... motor pom baru beli... nok wak guane motor 125-z kesayangan menjadi penyebab...

aku dah tanyer member2 aku
"insaf dok lagi?"

dengan selambe menjawab
"insaf doh.. tp insaf 2 hari je kot"

aduhai.. siap mintak cover set rxz aku lagi... malas aku v... aku kan kedekut...

*tempat kejadian

dekat2 kampung tu jer... aku panggil tempat tu "selekoh hanyut"... sbb kalau bawak motor dlm 140km/h kat situ... mesti motor hanyut ke kaki lime jalan... banyok kali doh aku kene.. tp dok lah sapa langgor ape2.. Alhamdulillah.. selamat...

aper2 pom

Al-Fatihah buat arwah...
semoga tergolong dalam golongan yang beriman dan beramal soleh
amin...

No comments: