17 May 2009

gold coast

Hari sabtu (16 mei) hari guru touw… so selamat hari guru utk semue guru2 hok ader atas muker bumi ning… dok kire ah guru naper pom… janji orang tu bekerje utk mengajor orang…. Tp aku bukan nok cerite pasal hari guru… ni pasal gi site visit… ha3… kelakor plk wase.. baru seminggu masuk situ, kene gi site visit… aku sebenornyer dok kisoh… mmg tu saloh satu tugas aku…. Sebagai budok praktikel hok paling berwibawe… aku mesti menunjukkan kewibawaan aku nim… ha3…

Aku gi awal sket dgn ziekay, naem dgn kak siti hajar… ni kelas2 abang2… n kakok2 doh… tp ok lah… buleh masuk dan best lah… tp aku takut gok sebab mulut aku ni celupar skit… aku takut orang kater aku nim kurang ajor pulok… tp kadang2… ader jgk tersasul skit… mitok maap lah yer semua… ha3

Hari sabtu, gi wak persiapang skit… sebenornyer site hok aku gi nim, baru je nok bukok… so tu majlis solat hajat lah kirenyer… nok suruh projek jalan dgn ok dan lancor… biase lah…

Hari ahad majlis tu… panas dering nok royak ke mung… hitang plk waser… ha3… biaser lah… keje dengan pemaju perumohan… bukan nok duduk opis sokmo… ke guaner…. Alhamdulillah, semua berjalan dgn ok… even ader lah jgk masaloh skit… biaserlah tu… no body perfect org putih kater… hu3… bende2 pom… semua staf dgn bos kat aku praktikel tu best2 blaker…. Aku baru masuk praktikel seminggu… tp mcm duduk setahung doh situ… hu3…



No comments: