26 September 2009

27hb. September 2009 bersamaan dengan 8 Syawal, aku start keje semule selepas seminggu cuti berhari rayer…. Rayer ker???... rayer lah, Aidilfitri lagi… Hari jumaat hati tu, aku gi rumoh En Din (buka name sebenor)… saje lah gi jalan2… ingatkan malam tu nok bakor ayam.. sebab malam sebelum tu, ader orang sponsor makan ayam bakor dekat kampong, tp aku dop g, aku ni kan pemalu skit…. Orang pulok ramai sebab pihok yang sponsor tu jemput semua orang kampong… siap gune microphone kat surau lagi tuk buat announcement… maju setapok kehadapan…. Back to my story…. Walau bagaimane pom, cadangan aku di bangkang oleh En Din (bukan name sebenor) sekeluarge… sebab petang tu dier nok belanje kat KFC… ha3… lagi lah aku suker…


banyok makan touw


2 beradik yang ala-ala gewdix tu..


Petang tu pergi kat bandor dungun… orang punyer lah ramai kat KFC tu, nasib baek ader kerusi kosong, sbb ramai yang take away, so byk lah seat kosong… order punyer order, kene lah RM100.55 sen, duit En. Din RM100, Duit aku RM0.50, dan duit Sada (Anok En. Din) RM0.05… so cukuplah RM100.55 sen…

Aku macam biase lah, action je lebih… time makan sikit je, makan dalam 2 ketul setengoh… pegi 8 orang, order 18 ketul, tidok termasuk bende2 sampingan yang lain… orang lain makan sikit je,,, tp En Din makan sampai 5 ketul, tidok termasuk yang laen2…. Pergh… terkezut maknyah tengok dier makan punyer banyak… Pn Idah kater, “Ayoh mung tu, kalau makan KFC mmg gitu, dok rugi kalau bowok makan sining”…


muke kacip...


yang paling hensem dan kacak


ape2 pom... terime kasih ke AYOH sayer sebab sudi belanje makan... hu3... laen kali nok lagi...

No comments: