23 July 2010

Ronggeng Rokiah part 10

aper lah nok dibuat mlm ni.. rase mcm boring je.. ingat nok keluor, tp dop tahu lagi jadi ke dop.. assignment ader 3 ni.. 1 pon x siap lagi.. bukan mals nok buat, tp aku dop tahu macam mane nok buat semua tu... org kate, ambik master ni jadual dop padat, tp mungkin betul utk kos engineering sbb member2 serumah aku, x banyok kelas pon, dalam 3 hari je ader kelas, lepas tu rilek memanjang... tp kos aku ni byk plk kelas, tiap2 hari mesti ader kelas.. pagi dan petang... rabu dgn khamis je ader 1 kelas.. tu pon kelas 3 jam... sgt boring ddk dlm kelas...

benarlah bagai dikate... sape yg ambik Pendidikan Teknik dan Vokasional, mmg byk assignment dan praktikel mengajor.. lecturer just tengok2 gitu je... dier akan bagi tajuk.. lepas tu kene cari bahan, lepas tu kene mengajor dalam kelas.. ha3.. aku ni ssh skit nok cakap... pelat trg aku ni very the ssh nok hilang... tp x dop hal kot.. aku ni boleh je, selagi ader kehendok, selagi tu aku buat..

tu je lah utk post kali ni.. hu3

No comments: