14 August 2010

Ronggeng Rokiah part 17

mauk hari ni, maknenye sudah 2 hari aku bersahur rmh kawan aku... aku ni sbnrnye ssh nak sahur, tp nok buat mcm mane... bile org ajok, segan lah pulok nok tolok.. kan orang kate dok reti bahase pulok, payoh baselah... so sebagai seorang yang amat bersopan santun lagi berhemah tinggi, terpakselah aku makan jgp..

hari tu siap masok2 lauk lagi... masing2 makan mcm nok buke puase, aku doh lah x dop selere, tgk je lah.. jamoh jgk nasi sikit, tp wak ambik syarat je lah... mlm td goreng nasi plk... makan jgp sikit.. wak ambik hati saing2.. tu aku malas lepak situ tu... mcm menagih simpati plk rasenye.. niatnye nok g kejap je, siap assignment nok balik lah... tp sembang punye sembang, sampai lah pagi... dengan itu juga, sudah 2 malam aku tidak tidor malam... tidur siang je.. aduahi pening kepale aku..
malam kene tido ni, esok kelas pagi... aku malas nok statekan sape name kawan aku itu, cukup aku katekan, he is my best friend ever... ha3..

puji lebih2 ni, kot2 lah boleh makan sahur free lagi... ha3...

ok lah..

bye...

1 comment:

pal7 said...

perabeh mee ngn kuew teaw aku beri td cepat..haha