21 February 2011

rindu kamuuuuuu

hari ni.... bgn awal sikit... 2 hari doss bangun awal... Alhamdulillah... maen facebook.... terbaca status di wall seseorang...

"55hari rasenye skejap je,arwah isteriku yg dcintai n dsygi,pergi buat selama lamanya..mninggalkan aku dan ank yg sgt dsyanginya..mudah mudahan roh arwah dicucuri rahmat dan dtempatkan dklangan org2 soleh..al fatihah..amin"

hurm.... tibe mate dah berlinang.... seriusly, aku mmg sgt mudah menangis kalau melibatkan rase sayang pada keluarga dan sahabat baek.... kalau sakit, susah nak nangis... tp kalau bende mcm ni... hurm... mudah bebenor... biarlah org nak cakap aku ni mcm pompuan... kuat nangis... tp aku nangis ade sebab ok... bukan saje2....

**actually bukan nangis jgk.... just berlinang je... nangis tu mcm melampau sgt...

bile aku bace status tu dan komen-komen tu... aku terkenang... kalau arwah masih ade, maybe aku dah dapat anak sedare baru kot.... yg comel mcm arwah jugak.... tercapai hajat suami yg inginkan anak perempuan.... faris pun same,, dapat adik baby yang nak dijagenye sendiri.... tapi nak buat macam mane... bukan rezeki kami.... semuanya sudah tersurat... ajal dan maut sudahpon tertulis... cume kite je yang tak tahu....

kemeriahan keluarge pon tak macam dulu bile arwah tiade.... bersame anak kesayangan yang sentiase menggamatkan suasane.... kini faris dah jarang ke rumah... hari tu kakak aku pegi ambik... tp dier tak nak ikot... kalau dulu... tak payah pegi ambik... hari2 faris ditinggalkan kat rumah aku sbb arwah pegi keje.... petang/malam baru balik....

rindu betul aku pada insan bernama Kartini bt Mat Nasir.......

1 comment:

asteroide said...

selalunya orang yg kita syg tu yg akn buat kita menangis..tp percayalah ALLAH lebih syg kn die..walaupun sy xmghadapinya, tp sy mampu merasainya..smoga arwah kakak kamoo di tempatkan di kalangan mereka yg beriman..amin ..