18 February 2011

sabtu~~

ade orang cakap aku ni garang... panas baran... cepat marah... yes i'm... i admit that... tp aku ni marah bersebab... sebab aku mencari kepuasan dan kesempurnaan even aku sendiri pon banyok kekurangan... so thats why lah i wanna a little bit of perfection... to complete my world.. yes my own world... [ayat org putih yang tonggang langgang] ....

kadang2 ade jgk org tanye?? ape saloh mereka.. tp aku ni jarang nak cakap kat mane kesalahan tu sbb aku takut ade yang terase... bimbang ade yang akan terase hati... aku tidak mahu mencari musuh... aku cube mencari kawan seramai mungkin utk dijadikan sahabat seakrab mungkin... boleh menjadi payong yang meneduhi sahabat dikala mereka memerlukan, dan boleh berlindung bile aku sendiri dalam kesusahan... bukan mengambil kesempatan.. tetapi itu lah lumrah kehidupan.. saling melengkapi.... tp aku harap mereka akan mengambil masa untuk berfikir,.. dimana silapnya... kalau cakap, nnt ade yang marah tak tentu pasal, baek aku diam...

kepantangan aku.... kene tipu... tidak kire, sebesar mane penipuan tu,, tp aku mmg cepat sgt marah bile kene tipu.... cakap biar bende yang telus dan tulus... jgn duk kelentong sane sini... kadar ketepatan mase pun amat penting.... bukan lah aku ni selalu menepati mase, tp biarlah ade sedikit rase hormat pada mereka yg sedang menunggu... mungkin aku juga melakukan perkare yang same.... tp itu lah aku... kadang2 tidak sedar kesilapan yang aku lakukan...

(mengarut)....


untuk ape aku bercerite???

sekadar mengisi masa terluang atau ingin meluahkan rase hati???



atau kedua-duanya sekali...

hurmm......

No comments: