17 February 2011

untittle

kenape tibe2 rase nok update blog... padahal aku x dop bende yg hentok dipostkan... benggong jugok aku ning... minggu ni macam biase lah... sebagai pelajor yang dedikasi lagi cemerlang, gemilang, terbilang... aku akan berpure-pure busy... padahal mmg busy... keje banyok jugop lah minggu ni... dengan mikro teaching... esemen double H lagi.... esemen teknologi... semua nok kene hantor mggu ni...

program pegi pulau perhentian, maybe dah cancel coz byk sangat halangan yang datang.... semua preparation dah hampir complete... tibe2 bas plk tak dapat coz standby utk mangse banjir... hurm.. tu lah orang panggil dugaan dan cobaan... so oleh yang demikian UTHM tak boleh supply bus, utk sewe bas adelah mustahil kerna kami tidak punya wang utk itu... hu3... so next plan ialah buat dekat2 area johor ni je... tu pon belum sure dapat bas atau tidak

dalam sibuk2 aku ni.... kerinduan pada yang telah tiade, lansung tidak berubah... dari hari pertama hingga sekarang.... cume yang pasti... dia tidak akan lagi kembali dan mustahil untuk aku menatap lagi wajah itu.... sekadar melihat gambar2 yang ada dalam simpanan aku dan di akaun Facabook yang masih lagi aku aktifkan untuk dia....

syed faris?... ape kabor dier hari ni... dulu, aku mmg jarang nak call budak kecik ni, sbb aku tahu dier mmg ade kat rumah aku.. tp sekarang agak sedikit risau... tapi yang pasti, hubungan tu dah agak makin jauh dan renggang... hurm... nak buat macam mane kan... bukan semua kehendak kite akan tercapai... kadang2.. rintangan tu sentiase ade... cube untuk menduga kite... aku terima nya dengan redha...

selagi hayat dikandung badan.... selagi itu masalah akan datang... nak tak nak.... harung aje lah...

No comments: