10 April 2014

2014

semekooommmm...

ade org dop ning.. tuan tanoh baru tunjuk muke.. hahahaha.. lame sgt2 doh rasenye dop update blog ni.. jarang doh buke blog.. dop macam dulu lagi.. zamang lening dok macang zamang ritu.. ngadap ke komputer berjam-jam.. lening padang buat keje je..

keje aku macam biase lah.. buat tu.. buat ni.. masuk kelas.. kuor kelas.. layankan perangai student hok beribu macam.. sorang gitu... sorang gining.. pening paler.. nok maroh pom.. besor2 belake doh.. dop kan nok pulas linger lagi.. harap2 paham lah nape hok aku duk bleber dalam kelas tu,.

gembire atau tidok.. nok kate sgt happy.. xdop kot manusia hok happy sokmo sepanjang hidup.. tp ikhlas aku kate walau beban keje banyok.. dengan peraturan kampeni yg kadang2 mengarut dan dop bleh diterime akal.. tp aku selesa dengan keje aku sekarang.. walaupon dop sehebat orang lain... tidok mahal gaji macam kawan2 seangkatan dulu.. tp Alhamdulillah.. aku amat bersyukur dengan segale kurniaan Allah ning...

keje sekarang jauh berbeza dengan keje2 yg dulu.. insyaAllah kalau diberikan keizinan dari yang Maha Berkuasa.. aku akan cube utk stay lame dlm line ni...

No comments: